Gjensidige Forsikring: Ja, hallo, det er Gjensidige Forsikring...?
Kunde: Ja, goddag, jeg ringer fordi jeg er blevet ramt af en vandskade.
GF: Javelja. Og det mener du vi skal dække?
K: Ja, det ville da være rart. Haha. Men,altså, jo.... jeg er jo ligesom forsikret hos jer, og der skulle vandskader være dækket, så... Jeg har fået et tilbud fra en maler på 16.000, og det lyder altså meget rimeligt...
GF: Har du et policenummer?
K: Ja, det er 555-7373-6578... Skal du også bruge mit kundenummer?
GF: Nej, det er ok... Hmm... det lader til vi har et problem her...
K: Øh....?
GF: Jo, såvidt jeg kan se har du tegnet den her forsikring under vores kampagne med et "uforpligtende forsikringscheck"?
K: Ja, det er vist rigtigt nok... Jeg så jeres reklamer dengang, og henvendte mig. Er der et problem i det?
GF: Nej, ikke som sådan. Men det er bare det, at det jo var et uforpligtende forsikringscheck...
K: Ja?
GF: Ja, og der er det jo så at resultatet er helt uforpligtende. Så vi behøver jo ikke hæfte for den vandskade.
K: Hvad mener du? At I kun dækker hvis I har lyst?
GF: Ja, sådan kan du vel godt formulere det.
K: Og har I så lyst?
GF: Nej.
K: Men det er da ikke fair?
GF: Nej, det er rigtigt, vi er ikke længere Fair. Nu er vi Gjensidige.
K: Men det kan jeg sgudda ikke bruge til noget?!
GF: Nej, det er gensidigt. Farvel!
Ceterum censeo Facebook esse delendam.
Mit opgør med internettet
4 dage siden
0 kommentarer:
Send en kommentar