De vil have mig til at bringe nedenstående film - og vil betale for fremvisningen.
Og det gør jeg så - men altså mest fordi jeg har lyst til at dele min forundring over elendigheden i deres "markedsføring". Er det noget som sker, fordi det skal være den samme kampagne til alle EUs lande - og humoren (hvis man overhovedet kan tale om det) så bliver laveste fællesnævner?
Eller er det bare noget med at man har fået et budget, og så giver man ukritisk pengene til et eller andet reklamebureau.
I dette tilfælde er resultatet altså ikke bare ikke sjov, det er også meningsløst - og næsten det værste, det kommer for sent. Altså - hvis nu sådan noget rygestop & fodbold var kommet inden VM eller i starten, kunne det give en form for mening. Men når det hele er forbi, og de fleste mennesker er totalt mættet af alt hvad der har med fodbold at gøre?!
Fantastisk!
Ceterum censeo Facebook esse delendam.
Mit opgør med internettet
4 dage siden
0 kommentarer:
Send en kommentar