Jeg er stadig dødhamrende træt af den der Tivoli-fyrværkeri reklame. Og ser den stadig gerne hen hvor peberet gror.
Men jeg fik en mere konstruktiv tanke: ville det ikke være en idé med en standardiseret ignore ting til de reklamer. Så man kunne giver banner-udbyderen (hedder det det) en idé om, at den dér reklame gider man altså ikke se igen?
Jeg mener, det er jo ikke fordi de ikke kan komme af med deres reklamer, de viser bare en anden i stedet for? Og det firma der har lavet lorte-reklamen slipper for at betale for fremvisning til én som kun bliver irriteret på dem - og hvis alle trykker ignore finde de vel i det mindste ud af skifte reklamebureau? Og det site, som viser reklamen, slipper for at jeg helt zapper væk, hvilket jeg godt indimellem kan føle mig tvunget til.
Jeg prøver bare at være lidt konstruktiv her...
Ceterum censeo Facebook esse delendam.
Mit opgør med internettet
3 uger siden
0 kommentarer:
Send en kommentar