Nu har de reklameret for deres nye ringetone i månedsvis. Og når den så kommer på gaden, så giver de den én dag, før de tager den af tapetet efter klager.
Jeg skal på ingen måde gøre mig til dommer over om melodien er god eller ej; og om det er en god idé med en melodi i det hele taget.
Men det må de da selv have tænkt over i forvejen. Og været klar over, at ligemeget hvad ville det i starten afføde utilfredshed fra nogen; det er da klart at det er noget folk skal vænne sig til. Så at pille den af efter kun een dag virker helt hen i vejret, når de har brugt jeg ved ikke hvor mange millioner på projektet.
Og hvis det skyldes tekniske problemer - at melodien lyder af helvede til på grund af skratten med videre - er det altså endnu mere amatøragtigt, at de ikke har testet ordentligt igennem på forhånd hvordan det ville gøre sig på forskellige telefoner med forskellige typer forbindelser.
Der burde da sidde nogle folk med meget røde øre et sted i deres organisation - men måske har de så lidt styr på hvad de egentligt laver, at der ikke engang gør det.
Men jeg kan heldigvis være ligeglad. Jeg har så lidt med telefoner og TDC at gøre som muligt.
Ceterum censeo Facebook esse delendam.
Mit opgør med internettet
4 dage siden
2 kommentarer:
Som telemarketingmedarbejder der ringer til cirka 2-300 personer om dagen, har jeg sagt goddag til deres nye ringetone JÆVNT mange gange allerede. Og den skratter og gør ondt i øret og det lyder dybt, dybt skrækkeligt. Hvor er jeg glad for at de har fjernet den!
Nu mangler vi bare 3mobil...
Okæh, så var det nok en meget god idé at tage den af - men det var da en afsindig dum idé at lægge den op i første omgang; eller i det hele taget begynde at reklamere for projektet.
Jeg snakker heldigvis meget sjældent i telefon, så mig betyder det ikke det store for.
Send en kommentar