Leoparddrengens
Public Key

lørdag den 27. november 2010, kl. 12.11

Stabil økonomi

Jeg har før været efter Nordea for deres reklamer - og nu forundrer de mig igen.

Deres reklame går denne gang på, at man hos Nordea kan få en økonomi i balance - men er det virkelig kun mig, der bagefter sidder tilbage med en følelse af, at der ikke skal meget til at vælte den økonomi? Og er det virkeligt noget man ønsker at signalerer som bank? At man får en ustabil økonomi hos Nordea?


Ceterum censeo Facebook esse delendam.

7 kommentarer:

spunky sagde ...

du har helt ret ...
jeg har selv tænkt over deres reklame og finder den nærmest tragikomisk...

men nogen gange skal man skyde sig selv i foden før man for alvor kan mærke smerten ...
jeg bliver aldrig igen kunde hos Nordea ....
jeg har været der og det var ingen succes....

Leoparddrengen sagde ...

Jeg har faktisk overvejet, om reklamens ustabilitet er en gimmick - så man kommer til at tænke nærmere over reklamen, og dermed brænder Nordea-navnet sig bedre fast. Men det er godt nok at lege med ilden i så fald.

spunky sagde ...

ja så kan man da tale om at lege med ilden....
(ps. jeg så du også lige fik noget Romansk spam ... jeg havde også fornøjelsen af samme personage)

Leoparddrengen sagde ...

Ja - det bekymrer mig lidt, det er ellers ikke noget jeg har været overrendt af, men nu har jeg fået to spamkommentarer indenfor de sidste 3 dage.

Leoparddrengen sagde ...

Men nu har jeg, istedet for - som jeg plejer - bare at slette dem, meldt dem som Spam i Bloggers nye kommentarhåndtering. Så kan der muligvis dæmmes op for det, efter lidt tid, her.

spunky sagde ...

det er utroligt at de gider besvære sig med at skrive...
ikke bare en kommentar men også en "captcha" vel vidende at de bliver slettet lige så hurtigt som de skriver den!

Leoparddrengen sagde ...

Især i betragtning af, at de ikke får noget "linkjuice" ud af deres anstrengelser. Hvilket er det eneste fornuftige formål jeg kan se med at gøre det. Muligvis ved de ikke, at det ikke fører til noget.

Eller måske har de kunder, som ikke ved det - og det betales for at placere et link et vist antal steder. Det er faktisk nok det mest sandsynlige.

Tror jeg vil overveje, at begynde at skrive til dem der linkes til, for at finde ud af om de egentlig ved hvad der er gang i.